اخبار معاونت
اخبار اختصاصی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه
جمعه ٢٩ فروردين ١٣٩٣
صفحه اصلي > اخبار معاونت 


  چاپ        ارسال به دوست

آغاز می‌شود؛

صدور کارت هوشمند طلاب سطح عالی از اوایل اسفند سال جاری

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب با اعلام این خبر گفت: صدور کارت شناسایی هوشمند و جامع طلاب مدارس علمیه در حال انجام است و صدور آن برای طلاب سطح عالی حوزه در اوایل اسفند ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس علمیه سراسر کشور می بایست با مراجعه به سامانه "نجما" به نشانی اینترنتی http://najma.howzeh.org از طریق قفل سخت افزاری در اختیار، اطلاعات طلاب را کامل کنند تا در روند صدور کارت تسریع صورت گیرد.

مدیر کل امور خدماتی طلاب حوزه های علمیه همچنین به نحوه ثبت نام طلاب آزاد و غیرمدارس اشاره کرد و بیان داشت: طلاب سطح عالی نیز باید از طریق سامانه "نجما" فرم مورد نظر را تکمیل ‌کنند تا پس از بررسی اطلاعات، کارت‌‌ها صادر و به مدیریت‌های استانی‌ ارسال ‌گردد و آنان از طریق مدیریت‌ استان ها، کارت خود را دریافت نمایند.

وی با اشاره به ویژگی های کارت شناسایی هوشمند، ابراز داشت: اطلاعات وضعیت نظام وظیفه طلاب و  ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ، احراز هویت طلاب تحت پوشش مراکز آموزشی حوزه‌‌های علمیه، ثبت‌نام و شرکت در امتحانات، حضور غیاب در انواع جلسات، کلاس‌های درس، همایش ها و کنفرانس‌ها، قابلیت اتصال به شبکه شتاب بانکی، امکان واریز شهریه به حساب طلاب، تسهیل در خدمات‌رسانی به طلاب ایثارگر و شاهد، تهیه فیش غذا و استفاده از سلف‌سرویس مدارس علمیه، خدمات اردو‌های زیارتی و غیر زیارتی، هتل‌ها و خدمات سلامت بدنی و ورزشی، از قابلیت های این کارت است.

حجت الاسلام رضوانی نسب اضافه کرد: کارت هوشمند دارای ضریب امنیتی بالا و مورد تایید نیروی انتظامی و نیز غیر قابل جعل است، همچنین احراز وضعیت نظام وظیفه طلاب، معافیت تحصیلی، درخواست صدور گواهینامه و درخواست گذرنامه  از طریق کارت هوشمند امکان پذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همه کارت های موجود نزد طلاب، از ابتدای سال 92 جمع آوری و تنها کارتی که در مراکز حوزوی و انتظامی اعتبار خواهد داشت، کارت شناسایی هوشمند خواهد بود.

مدیر کل امور طلاب حوزه های علمیه در پایان یادآور شد: طلاب باید در تکمیل فرم مربوطه دقت لازم را داشته باشند، به خصوص در درج کدملی؛ چون این اطلاعات از سازمان ثبت احوال، نیروی انتظامی و بانک مرکزی استعلام خواهد شد و در صورت هر گون مغایرت، کارت صادر نخواهد شد.

 


٠٩:٠٣ - 1391/12/01    /    شماره : ٣١٣٠٨٥    /    تعداد نمایش : ٥٩٠٢


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1391/12/01 10:46
3
14
سلام علیکم خدا خیرتان دهد فعالیت خوبی است که ان شاءالله باقیات و صالحات برای تمامی عزیزان دست اندرکار خواهد بود اجرتان با امام عصر ارواحنا فداه
کاربر مهمان
1391/12/01 12:10
2
4
آیا این کارت هوشمند شامل طلاب سطح عالی قم هم میشود؟ و اگر میشود لطفا بفرمایید فرم مربوطه در کجای سایت نجما قرار دارد؟ ما که هرچه میگردیم چیزی پیدا نمیکنیم!

سلام علیکم طی چند روز آینده در بخش کارت هوشمند قابل رؤیت خواهد بود.


کاربر مهمان
1391/12/01 12:11
3
4
فرمه کجاست؟؟
کاربر مهمان
1391/12/02 10:7
2
1
سلام.اونای که ملبسند حتما باید عکسشون ملبس باشه؟نباشه چی میشه؟

سلام علیکم جهت اطلاع بیشتر به معاونت امور طلاب در استان محل تحصیل خود مراجعه نمایید.


کاربر مهمان
1391/12/02 10:9
1
3
اونایی که ملبسند حتما باید عکسشون با لباس باشه نباشه چی میشه؟
کاربر مهمان
1391/12/02 21:1
1
3
در اینجا فرمی دیده نشد؟

سلام علیکم بزودی در صفحه کارت هوشمند قابل رؤیت خواهد بود.


کاربر مهمان
1391/12/04 20:13
0
3
با عرض سلام و خسته نباشید ممنون از فعالتتون... بسیار عالی بود...
کاربر مهمان
1391/12/13 13:21
0
1
چند روز به چند ماه نکشه.دقیق نیستید هااا
پاسخ ها
کاربر مهمان
1392/01/27 0:29
احسن چیز باحالیست

کاربر مهمان
1391/12/13 13:24
1
0
با سلام این سرویس شامل طلبه های جدید و پایه های 1تا 6 هم می شود چون کارتی که ما از مدرسه دریافت کردیم اصلا این قابلیت هایی که شما نوشتید را ندارد!!!!

سلام علیکم کارت شناسایی هوشمند برای تمامی طلاب حوزه های علمیه که وضعیت نظام وظیفه ایشان مشخص باشد صادر می گردد.


کاربر مهمان
1391/12/15 10:26
0
0
به طلابی که در قم مشغول هستند (دروس آزاد )کی کارت هوشمند میدید؟

سلام علیکم طلاب محترم در هر استان به معاونت امور طلاب در استان خود مراجعه نمایند.


کاربر مهمان
1391/12/15 11:10
1
0
باسلام تیتر خبر زده از اوایل اسفند 91کارت صادر میشه ولی تا امروز که نیمی از اسفند گذشته هنوز خبری نیست...............................!!!!
کاربر مهمان
1391/12/19 1:3
0
0
امروز 18 اسفند نگاه کردم تو نجما خبری از کارت هوشمند نیست
کاربر مهمان
1391/12/25 3:43
1
0
با عرض سلام و خسته نباشید,خدا خیرتون بده خیلی عالی میشه و خیلی برا طلاب خوبi...با تشکر
کاربر مهمان
1392/01/05 9:14
0
0
سلام چه مدارکی باید اسکن کنیم؟

سلام علیکم با مراجعه به سامانه نجما در بخش صدور کارت تمامی موارد جهت تکمیل و ارسال به تفکیک مشخص گردیده است. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/01/19 18:19
0
0
سلام ببخشید طلابی قم مشغول تحصل هستند باید از کجا کارت هوشمند تحویل بگیرند؟ بعد از تکمیل فرم چند روز برای صدور طول میشکه؟ با سپاس

سلام علیکم برای پی گیری امور مربوط به کارت هوشمند طلاب به معاونت امور طلاب استان محل تحصیل خود واحد مشمولین مراجعه نمایید. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/02/01 19:3
1
0
سلام خسته نباشيد:اياشامل روحانيون شاغل دروزارتخانه ها وسازمان هاي دولتي ميشود

سلام علیکم کلیه طلاب و دانش اموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور با تکمیل اطلاعات فردی در سامانه نجما قادر به دریافت کارت شناسایی هوشمند طلاب خواهند بود. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/02/04 18:44
1
0
ممنون ازاینکه حوزه علمیه همچو اقدامی در مورد طلاب انجام میده خدا یارونگهدارتان
کاربر مهمان
1392/02/06 21:7
1
0
چرا طلاب زیر نظر حوزه خراسان نمیتونن وارد سایت بشن! مگه چه مشکلی دارن!

سلام علیکم حوزه علمیه خراسان تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیست. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/02/08 15:21
0
1
باعرض سلام و خسته نباشید وتشکر از زحمات سروران ارجمند وخدوم معاونت امور طلاب و دانش آموختگان؛ میخواستم از روند صدور کارت هوشمند شناسایی طلاب بپرسم که آیا اقدامی شده یا نه و جهت اطلاع از اینکه ایا برای حقیر کارت صادر شده یا خیر ؟ اجرتان با خانم فاطمه زهرا(س)

سلام علیکم با مراجعه به بخش صدور کارت هویت در سامانه نجما از وضعیت صدور کارت هوشمند خود مطلع شويد. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/02/08 16:16
0
0
سلام طلاب مشهد نمیتونن وارد بشن؟ مگه سراسری نیس

سلام علیکم تمامی طلاب سراسر کشور که تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه می باشند می توانند از خدمات و تسهیلات ارائه شده در این مرکز استفاده نمایند. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/02/14 13:10
0
0
اطلاع رسانیتون فوق العاده ضعیفه من امروز شانسی اینجا رو پیدا کردم و مطلب رو خوندم. اکثر طلبه ها از این کارت خبری ندارند. در ضمن من هر کاری کردم تا اطلاعاتم را تکمیل کنم نشد که نشد. دکمه ثبت رو که میزنم شماره حساب باید 13 رقم باشد در حالیکه من 13 رقم وارد کرده ام . بالاخره خسته شدم و اعصابم به همین ریخت گذاشمتش کنار.
کاربر مهمان
1392/02/16 22:21
0
0
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه شما عزیزان میخواستم بدانم کارتهای هوشمندی که چند سال پیش صادر شدند وضعیتشان چه می شود؟اگر معتبر هستند نیاز به تمدید دارند یا خیر؟اجرکم عندالله

سلام علیکم کارت شناسایی هوشمند طلاب حوزه های علمیه به صورت رسمی از سال 1391 صادر گردیده، لذا اگر هر یک از طلاب محترم این کارت را دریافت نموده اند لازم به اقدام جهت صدور را ندارند. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/02/20 15:52
0
0
بسیار خوب
کاربر مهمان
1392/02/23 17:29
0
0
سلام علیکم . فرم مورد نظر را پرکرده و تصاویر را هم ارسال نمودم لکن تایید انجام نشد و پیام داده شد که بدلیل پاره ای مشکلات فنی این صفحه در حال بروزرسانی است . لطفا راهنمایی بفرمایید.باتشکر از زحمات شما

سلام علیکم برخی اوقات به دلایل متعدد از جمله مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری به ندرت با این پیغام مواجه می شوید که از شما در هر صورت عذرخواهیم. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/02/29 11:24
0
0
عکسی که از بنده در سایت نجاح و نجما قرار دارد قدیمی و بی کیفیت است و چنانچه همین عکس روی کارت قرار گیرد اصلا مناسب نیست لطفا راهنمایی کنید چگونه عکس خود را تغییر دهم؟

سلام علیکم جهت صدور کارت شناسایی هوشمند لازم است عکس فرد جدید، تمام رخ و رنگی باشد در غیر این صورت عواقب ناشی از آن به عهده شما می باشد.


کاربر مهمان
1392/03/08 19:32
0
0
سلام علیکم ایا شامل طلاب غیر ایرانی می باشد یا خیر ؟ باتشکر

سلام علیکم تمامی طلاب دارای شماره پرونده در مرکز مدیریت حوزه های علمیه شامل این طرح می شوند.


کاربر مهمان
1392/03/11 0:7
0
0
سلام علیکم لطفا طریقه ثبت نام را بیان فرمایید.

سلام علیکم طلاب محترم با مراجعه به سامانه نجما (najma.howzeh.org ) در بخش صدور کارت هویت وارد شده و اطلاعات خواسته شده را با انتخاب گزینه درست و غلط تکمیل نمایید. جهت ثبت اطلاعات لازم از کزینه افزودن تصاویر را انتخاب نموده و تصاویر خواسته شده را بارگزاری کنید. التماس دعا


کاربر مهمان
1392/03/16 13:28
0
1
سلام علیکم طلاب حوزه آیت الله جلالی به علت کم کاری مسئولان این حوزه هنوز بلا تکلیف مانده اند که آیا خودشان باید مستقیم از طریق سامانه نجما ثبت نام کنن یا از طریق مدرسه و بنده هم که از طریق سامانه فرم ها را پر کردم هم در سامانه میگوید ادامه مراحل ثبت را از طریق مدیر مدرسه پیگیری کنید که متاسفانه مدیر این مدرسه هیچ جوابی به ما نمیدهد . لطفا این مورد را از مسئولان این حوزه پیگیری کنید
کاربر مهمان
1392/03/18 13:9
0
1
نیست که کجاست؟
کاربر مهمان
1392/04/11 16:41
0
0
چرا اینقدر مشخصات زیادی روی کارت قراره درج بشه؟؟؟؟!!!!!!! مثلاً با وجود شماره ملی چه نیازی به شماره شناسنامه هست؟؟؟ چه نیازی به درج محل صدور و محل تولد بود؟؟ لطفاً این مشخصات زاید رو از روی کارت هوشمند حذف کنید این مطلب رو به ارجاع دهید. ممنون
کاربر مهمان
1392/04/27 13:29
0
1
باعرض سلام وقبولی طاعات وعبادات.بنده چند ماه پیش فرم را تکمیل کردم که بعد ازیکماه ازطریق سامانه اعلام شد که مشکل عکس وسایرمدارک درخواستی را دارم که اخیرا همه مدارک را بارگذاری نمودم لیکن دوباره اعلام شده که تاییداولیه نشدم لطفا راهنمایی واعلام فرمایید که منظوراز عدم تایید اولیه چیست وتکلیف بنده چیست؟اززحمات شما سپاسگزارم
پاسخ ها
کاربر مهمان
1392/05/15 18:35
من هم مشکل تایید اولییه را کا باید ز طرف مدرسه باشد را دارم

کاربر مهمان
1392/05/25 21:55
1
0
با سلام.کارت هوشمند رو کی بهمون میدین؟الان شش ماه گذشته ولی خبری نیست

سلام علیکم برای اطلاع از روند صدور کارت هوشمند شناسایی خود با مراجعه به سامانه نجما در بخش صدور اوراق هویت، وضعیت صدور کارت هوشمند شما درج گردیده است.


کاربر مهمان
1392/06/03 22:51
1
0
سلام علیکم نسبتب به روحانیون سطح عالی که شاگرد درس خارج مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی ( ره ) در مدرسه مروی تهران بودند در این مورد چگونه کارت هوشمند برایشان صادر خواهد شد . ؟ لطفا توضیح دهید.

سلام علیکم به سامانه نجما مراجعه نمایید.


پاسخ ها
کاربر مهمان
1392/06/05 1:36
سلام علیکم نسبتب به روحانیون سطح عالی که شاگرد درس خارج مرحوم آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی ( ره ) در مدرسه مروی تهران بودند در این مورد چگونه کارت هوشمند برایشان صادر خواهد شد . ؟ لطفا توضیح دهید.

کاربر مهمان
1392/07/03 18:20
0
0
سلام باتشكّر از شما آيا به طلّاب پايه 9 و 10 نيز اين كارت تعلّق مي گيرد؟

سلام علیکم تمامی طلاب دارای شماره پرونده مرکز مدیریت حوزه های علمیه می توانند جهت کارت هوشمند اقدام نمایند.


کاربر مهمان
1392/07/07 9:25
0
0
آیا این کارت به طلّاب پایۀ 9 و 10 هم تعلّق می گیرد یا خیر ؟

سلام علیکم تمامی طلاب دارای شماره پرونده در مرکز مدیریت حوزه های علمیه می توانند جهت صدور کارت هوشمند اقدام نمایند.


کاربر مهمان
1392/07/10 13:27
0
0
سلام علیکم من طلبه جدید الورو حوزه هستم . امسال پایه 1 هستم .یه سوال؟شما می فرمایید از اوایل اسفند کارت وشهریه می دهید پس طلبه پایه 1 که فقط در حوزه 1وعده غذایی تعلق میگیرد باید از جیب خودش خرج کند و 6ماه صبحانه و شام با خودش است .باید چه کند؟من مشکل ندارم وای هستن بعضی ها که واقعا ندارن.
کاربر مهمان
1392/07/20 8:46
0
0
باسلام تشکر ازاین امروزمان رمز عبور متمرکزاست یاچیزی دیگر چون باشماره پرونده وارد شدم خطا زد
کاربر مهمان
1392/07/30 13:22
0
0
باسلام ظاهرا معافیت دایم متولدین 57 اعلام شده لطفا بفرماید این خبر صحت داره ممنون

سلام علیکم با اداره مشمولین تماس حاصل نمایید.


کاربر مهمان
1392/08/28 18:28
0
0
سلام ، خسته نباشید، من از برج 3 سال 92 درخواست فرستادم از طریق مدرسه و حتی تایید هم شده ولی هنوز کارت برا من صادر نشده! میشه بگید چرا؟

سلام علیکم لطفا شماره پرونده و نام و نام خانوادگی خود را به 09390052734 پیامک نمایید.


کاربر مهمان
1392/09/21 0:8
0
0
من از طلاب حوزه جلالی خمینی هستم. پیش مسئول ثبت سایت رفتم جوابی نمیده چندماه سرمیدونه و هیچ عکس العملی به وظیفه اش نشون نمیده.. در جواب میگه کارت به دردتون نمی خوره مدیر حوزه هم ماشالله اصلا نه به طلبه توجه میکنه و نه تو حوزه حضور داره لطفا پیگیری بفرمایید بخدا خسته شدیم

سلام علیکم جهت درخواست کارت هوشمند از طریق سامانه نجما(najma.howzeh.org) اقدام نمایید.


کاربر مهمان
1392/09/25 13:24
0
0
سلام و خسته نباشید بنده چندین سال است که معمم هستم ولی عکسم که مربوط به سال ورود به حوزه است غیر معمم است ایا بنده باید برای تلبس ثبت نام کنم؟

سلام علیکم تمامی طلاب که دارای مجوز تلبس می باشند باید عکس آنها برای کارت هوشمند به صورت معمم باشد. با تشکر


کاربر مهمان
1392/11/16 11:15
0
0
سلام ببخشید این کارت هوشمند طلاب است یا کارت بانک صادرات روی کارت کلا اطلاعات بانک را نوشته از جمله شماره 16 رقمی بانک صادرات وشماره cvv2 بانک؟

سلام علیکم با توجه به اینکه یکی از قابلیت های کارت شناسایی هوشمند طلاب اتصال به سیستم شتاب است این مشخصات بر روی کارت درج گردیده تا از خدمات بانکی کارت مذکور نیز استفاده نمایید.


کاربر مهمان
1392/11/17 11:58
0
0
باسلام بابا ثبت نام اینترنتی گذاشتید 20روزه مدارک وفرستادم هرروز میگه خطادر سیستم چه وضعشه باب رسیدگی کنید

سلام علیکم جهت پی گیری به شماره 09390052734 شماره پرونده و نام و نام خانوادگی خود را ارسال نموده تا پیگیری شود. با تشکر


کاربر مهمان
1392/11/19 17:51
0
0
سلام شرمنده دیر اقدام میشه
کاربر مهمان
1392/12/15 21:38
0
0
با سلام لطفا بفرمایید بعد از تایید نهایی صودر کارت چقدر طول می کشه تا به دست ما برسد؟

سلام علیکم در صورت صحت اطلاعات و مدارک بین 20 تا 40 روز زمان خواهد برد. با تشکر


نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




کلیه حقوق مادي و معنوي این سایت برای معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه محفوظ می باشد.